Minun ihka ensimmäinen pentunäyttelyni! Oli muuten hurjan hauskaa kun näki paljon muita mäykkyjä ja sai tepastella kauniisti kehässä! Terkut Uunolle! Sijoituin urospentujen sarjassa 4. sijalle, koska olin hieman isompi kuin muut. Mutta olen kyllä ihan tyytyväinen kokemukseen!


Minä ja Fire Girl's Flintstone (Uuno) joka oli urospentujen 1. sijalla, PU ja ROP-pentu! Onnea!!

Siinä me harjoitellaan omistajan kanssa ennen kehään menoa

Siinä minä sitten odotan tuomaria pöydällä. Huomatkaa muuten että handlerini oli myös ekakertalainen, mutta tästä ei pääse kuin eteenpäin!


Siinä minä sitten odotan ja syön nakkia kun tuomari kirjoittaa arvostelua. Olen hiukan hassusti kun oli niin kova halu saada se pirun nakinpala...


Sitten näytetään kuinka minä ihan oikeasti seison! Aika nätti, eikö? Nina asetteli minut eilen eteisen lattialle kauniisti ja siinä sitten poseerasin :3

Toivottavasti pian mennään taas uusiin näyttelyihin niin voin näyttää todelliset taitoni.

 

Näyttelykuvat Natalia Lehtinen